Atbildes, kuras tu meklē

Par spēli

Trīs raundos noskaidro, vai esi latviešu valodas smagsvars!
"Valodas vingrotava" ir digitāla spēle skolēniem, tā ir iespēja parādīt savas latviešu valodas zināšanas un sacensties par balvām sev, savai klasei un skolai. Spēle norisinās 3 kārtās - no 5. marta līdz 7. maijam.

APSKATI SPĒLES INFORMATĪVO VIZUALIZĀCIJU

OTRĀ KĀRTA IR NOSLĒGUSIES! TREŠĀ KĀRTA IR NOSLĒGUSIES!

PIRMĀS KĀRTAS REZULTĀTI
Ir izveidots PIRMĀS kārtas spēlētāju, skolu un klašu TOPS!

Pirmās kārtas uzvarētāji:
Edīte Grigalovičina (Neretas Jāņa Jaunsudrabiņa vidusskola)
Samanta Šidla (Neretas Jāņa Jaunsudrabiņa vidusskola)
Trešo uzvarētāju noteica izloze, un tas ir Sebastians Žudiē (Rīgas Purvciema vidusskola)
APSVEICAM! Katrs uzvarētājs saņem 2 biļetes uz COSMOS Ilūziju muzeju. Lūdzam sazināties ar mums par balvas saņemšanu.

Nominācijā "Valodas nokauts" vērtējām kā 20. gadsimta aforisms iegūst mūsdienīgas nokrāsas. Un valodas nokautu iegūst: "DZĪVE IR DAŽĀDU DZĪVU MAŠĪNU INTERNETS" (oriģuinālā: "Dzīve ir dažādu dzīvu mašīnu izmēģināšanas stācija"). Autore: Lelde Rādena, Bauskas sākumskola, 5b klase. Apsveicam uzvarētāju! Balvā - letonika.lv spēka paka. Apskati citus pretendentus uz Valodas nokauta balvu:


VEIDO VINGRU VALODU!
Pirmās kārtas spēlē dalībnieki balsoja par tīkamāko vārda "waste" atveidi latviešu valodā.
Angļu valodā vārds "waste" apzīmē dažādu resursu šķērdēšanu, nelietderīgu izmantošanu.
Lūk, balsojuma rezultāts:

KĀ SPĒLĒT?
1. Reģistrējies spēlei un norādi derīgu e-pastu, ja esi skolēns, tad norādi informāciju arī par savu skolu un klasi!
2. Atkārtoti spēlējot, ievadi savu reģistrācijā norādīto e-pastu un paroli.
3. Atbildi uz spēles jautājumiem un krāj punktus. Jautājumi ir par latviešu valodu un literatūru, no klasikas līdz mūsdienām, un par latviešu valodas jaunvārdiem. Uz 1. kārtas jautājumiem daudzas atbildes atradīsi letonika.lv Literatūras bibliotēkas aforismu krājumos. Uzlabo savu rezultātu, izspēlējot spēli vairākas reizes.
Vairāk par rezultāta noteikšanu lasi spēles nolikumā.
SVARĪGI: Skolēn, reģistrējoties spēlei, neaizmirsti norādīt savu skolu un klasi! Spēlēt var ikviens, bet par balvām sacenšas tikai skolēni. Klašu un skolu reitingā ņemsim vērā visus skolēnus, kas pārstāv attiecīgo skolu un klasi. Spēles mērķauditorija ir 5.-12. klašu skolēni, bet spēlēt un iegūt balvas var arī jaunāko klašu skolēni.

BALVAS

Katras kārtas noslēgumā:
   3 mēneša cīnītāji – skolēni, labāko rezultātu īpašnieki, iegūs biļeti 2 personām uz pārsteidzošo Ilūziju muzeju.
   Letonika.lv piešķirs balviņu nominācijā "Valodas nokauts" - ceram uz kādu izcilu valodas šedevru!
Spēles noslēgumā maijā apbalvosim labāko skolēnu, klasi un skolu:
   Cīņas lielmeistars – skolēns, kurš 3 kārtu kopvērtējumā būs ieguvis lielāko punktu skaitu, saņems Tildes Biroja gada abonementu un kopā ar 3 draugiem izklaidēsies batutu parkā JumpSpace.
   Trāpīgākā un gudrākā klase spēles noslēgumā saņems gardu pārsteiguma paku no Skrīveru saldumiem un galda spēli Burtošanas čempionāts no Kokmaizītēm.
   Erudītākā skola iegūs letonika.lv gada abonementu visiem skolēniem un skolotājiem,Catan, Ice Cool, Halli Galli un citas populārākās galda spēles no Brain Games, kā arī dāvanu karti 200 EUR vērtībā no Biroja preču tirdzniecības Ūpis.
SVARĪGI: Ja spēles noslēgumā vairāki spēlētāji, vairākas klases vai vairākas skolas uzrāda pilnīgi vienādus rezultātus, tad uzvarētājs (spēlētājs, klase vai skola) tiek noteikts izlozē.


SPĒLES PARTNERI UN ATBALSTĪTĀJI
Paldies spēles satura partneriem - Rīgas Imantas vidusskolai. Jautājumus sagatavot palīdzēja Ingūna Helviga, Silvija Ludženiece, Anitra Līkanse, Gunta Kaula.
Paldies spēles atbalstītājiem -"COSMOS Ilūziju muzejs", SIA "Skrīveru saldumi", "Jump Space", "Kokmaizītes", "Brain Games", "Biroja preču tirdzniecība Ūpis".