Atbildes, kuras tu meklē

Nolikums

Izzini Latvijas Gada monētās iekaltās kultūrzīmes kopā ar letonika.lv!

Virtuālo erudīcijas spēli "Izzini Latvijas monētās iekaltās kultūrzīmes kopā ar letonika.lv!" organizē sabiedrība "Tilde" un Kultūras informācijas sistēmu centrs sadarbībā ar Latvijas Banku. Spēle norit vienlaikus ar Latvijas Bankas organizēto balsojumu par Latvijas Gada monētu 2018.

Erudīcijas spēle ilgst no 2019. gada 25. marta līdz 7. aprīlim.

Sacensība tiek piedāvāta 2 kategorijās: individuālajā un bibliotēku konkurencē.

APSKATI SPĒLES INFORMATĪVO VIZUALIZĀCIJU

1. Dalība

1.1. Erudīcijas spēlē var piedalīties ikviens Latvijas iedzīvotājs, vienīgais nosacījums – lai cīnītos par balvām, ir jābūt reģistrētam publiskās bibliotēkas lietotājam (lasītajam vai bibliotekāram) vai skolu bibliotēku pārstāvim (skolēnam, pedagogam, bibliotekāram).

1.2. Bibliotēku konkurencē var piedalīties ikviena Latvijas publiskā vai skolu bibliotēka.

1.3. Rezultāti tiks izvērtēti, un uzvarētāji apbalvoti katrā kategorijā atsevišķi. Dalībnieki drīkst piedalīties vienlaikus abās konkursa kategorijās.

2. Erudīcijas spēles norise

2.1. Erudīcijas spēle norisinās tiešsaistē, virtuālajā vidē, portālā – www.letonika.lv.

2.2. Lai piedalītos erudīcijas spēlē, dalībniekiem, sākot ar 25. martu, ir jāreģistrējas spēles vietnē. Reģistrējoties ir jānorāda reāla e-pasta adrese (e-pasta adreses netiks publiskotas un tiks izmantotas vienīgi šī konkursa vajadzībām), kas būs jāievada katru reizi, kad spēlētājs vēlēsies spēlēt.

2.3. Pēc reģistrācijas spēlētājs savā virtuālajā spēles kontā saņem 3 spēles žetonus. Par katru spēlēšanas reizi ir "jāmaksā" viens žetons. Katru dienu tieši pusnaktī virtuālais konts automātiski tiek papildināts, lai tajā atkal būtu 3 žetoni.

2.4. Spēlē ir 8 jautājumi - 6 jautājums par 2018. gadā izlaistajām kolkecijas monētām (1 jautājums par katru no monētām), 1 jautājums par kolekcijas monētām kopumā un 1 aptaujas jautājums. Par katru pareizi atbildēto jautājumu tiek piešķirts viens punkts. Papildu punkti tiek piešķirti arī par ātrumu.

2.5. Būtiski ir pareizi atbildēt uz visiem spēles jautājumiem, jo tikai tie dalībnieki, kas vismaz vienreiz ir izspēlējuši spēli, pareizi atbildot uz visiem jautājumiem, piedalās balvu izlozē. Uzrādītais laiks dalībai izlozē nav būtisks, tas ir vienīgi sacensību garam un izaicinājumam.

2.6. Erudīcijas spēle risinās līdz 7. aprīlim, dalībnieki varēs sekot līdzi savam rezultātam un mēģināt to uzlabot.

2.7. Balvu izlozē 15. aprīlī piedalās VISI pareizo atbilžu autori, kuri:
• reģistrējoties būs norādījuši savu bibliotēku – publisko vai skolu
• reģistrējoties būs norādījuši derīgu e-pasta adresi, ar kuras starpniecību mēs spēsim sazināties ar dalībnieku

2.8. Tie spēles dalībnieki, kuri nepārstāv kādu bibliotēku, balvu izcīņā nepiedalās.

3. Bibliotēku aktivitātes konkurss

3.1. Bibliotēku aktivitāte tiks vērtēta pēc šādiem 3 kritērijiem:
1) spēles dalībnieku aktivitāte - spēles dalībnieku skaita attiecība pret bibliotēkā reģistrēto lasītāju skaitu;
2) radošā uzdevuma izpilde (par šo uzdevumu varēs iegūt punktus no žūrijas 5 ballu sistēmā). Bibliotekāri veido īsu videoklipu vai fotogaleriju (līdz 10 attēliem), kas reklamē Gada monētai 2018 nominētās kolekcijas monētas un aicina par šīm monētām nobalsot. Sagatavotais darbs jāiesūta žūrijai uz e-pastu ilma.elsberga@kis.gov.lv līdz 2019. gada 10. aprīlim ar norādi “Gada monētas radošā sacensība”. E-pastā jānorāda bibliotekāra vārds, uzvārds un pārstāvētā bibliotēka.
3) aktivitāte sociālajos medijos, reklamējot balsošanu par Gada monētu (arī par šo uzdevumu varēs iegūt punktus no žūrijas 5 ballu sistēmā).Bibliotekāri, kuri reklamēs balsošanu par Gada monētu sociālajos medijos (Draugiem.lv, Facebook, Twitter u.c.), izmantojot mirkļbirku #gadamonēta, iesūta saites uz savām publikācijām uz e-pastu ilma.elsberga@kis.gov.lv līdz 2019. gada 10. aprīlim ar norādi “Gada monēta – sociālajos medijos”.

3.2. Bibliotēkas sacentīsies trijās grupās: pagastu bibliotēkas (tiks apbalvotas 2 aktīvākās bibliotēkas šajā grupā), mazpilsētu bibliotēkas (tiks apbalvotas 2 aktīvākās bibliotēkas šajā grupā) un reģionālās bibliotēkas (tiks apbalvota 1 bibliotēka šajā grupā).

3.3. Konkursā iesūtītie videoklipi un fotogalerijas tiks publiskoti internetā, norādot autoru vārdus un uzvārdus.

4. Uzvarētāji un balvas

4.1. Individuālie dalībnieki

Izlozes veidā tiks noteikti erudīcijas spēles 5 uzvarētāji.
Uzvarētāji ir visi spēles dalībnieki, kuri kaut vienā spēlē ir pareizi atbildējuši uz visiem spēles jautājumiem, un reģistrējoties ir norādījuši savu bibliotēku un korektu e-pasta adresi. Visi uzvarētāji piedalīsies izlozē un sacentīsies par balvu. Balvu fondā individuālajiem dalībniekiem ir piecas Latvijas Bankas 2018. gada kolekcijas monētas "Kuršu ķoniņi", kuras saņems pieci uzvarētāji.

4.2. Bibliotēku sacensība

20 aktīvākie bibliotekāri tiks aicināti uz noslēguma pasākumu 26. aprīlī Latvijas bankā, atjaunotajā zināšanu centrā “Naudas pasaule” 26. aprīlī, kur arī tiks paziņoti bibliotēku sacensības uzvarētāji, un viņiem tiks pasniegtas balvas.

Noslēguma pasākumā izziņosim piecas uzvarētājas - divas pagastu bibliotēkas, divas mazpilsētu bibliotēkas un vienu reģionālo bibliotēku, kas katra balvā saņems Latvijas Bankas 2018. gada kolekcijas monētu "Kuršu ķoniņi".

5. Piekrišana personas datu nodošanai un publicēšanai
Reģistrējoties spēlei un, apstiprinot, ka dalībnieks ir iepazinies ar spēles noteikumiem, dalībnieks piekrīt nodot spēles organizētājiem šādus datus par sevi: vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi un bibliotēku, kuru pārstāv. Spēles organizētājiem ir tiesības spēles lapā un spēles informatīvajās lapās (tajā skaitā Facebook lapā, bet ne tikai) un preses relīzēs publicēt šādus spēlētāju personas datus: vārdu, uzvārdu, bibliotēkas nosaukumu, kuru dalībnieks pārstāv.

Papildinformācija par erudīcijas spēli: Anita Vasiļjeva, 67605001, letonika@tilde.lv
Papildinformācija par bibliotēku sacensību: Ilma Elsberga, 67844902, ilma.elsberga@kis.gov.lv